IPSOS puls u okviru projekta brandpuls proveo ocjenjivanje snage brandova među potrošačima u Bosni i Hercegovini
Među 30 najbolje ocijenjenih brandova, ukupno 6 brandova Agrokora.
Na nedavno objavljenoj „BrandScore listi TOP30 brandova“ za tržište Bosne i Hercegovine, prema istraživanju Ipsos Pulsa u prvoj polovici 2011. godine, među 30 najbolje ocijenjenih brendova, čak je 6 brendova Agrokora: Sarajevski kiseljak, Zvijezda Margo, Zvijezda tvrdi margarin, Ledo smrznuta riba i plodovi mora, Ledo smrznuto povrće, te ABC sir.
Agencija Ipsos Puls, u okviru svog renomiranog istraživačkog projekta BRANDpuls, izradila je i novi indeks: BRANDscore – jedinstveni pokazatelj snage brenda izračunat na temelju važnih pokazatelja performansi pojedinog brenda. Važno je spomenuti da se BrandPuls istraživanje provodi na
nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1000 brendova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje i predstavlja svojevrstan „sud potrošača“, odnosno ocjenjivanje snage pojedinog brenda.
Budući da se za sve kategorije i brendove BRANDPuls pokazatelji ispituju na isti način, BRANDscore omogućuje usporedbu različitih brendova iz istih, ali i iz različitih kategorija. Tako je napravljena i rang lista svih brendova od „najjačih“ do „najslabijih“.
Uz dosada osvojena priznanja (Super Brands, Trusted Brands, BestBuy award) i prva BrandScore lista, prema istraživanjima provedenim za hrvatsko i tržište Bosne i Hercegovine, potvrda je snage brendova Agrokora.
12.10.2011.